Elä&Nauti-messut

Olimme mukana Elä&NAuti, kuluta ja tuhulaa messuilla Ouluhallissa 14.-15.9.2019 yhdessä Oulun senoiripiirin ja senioriliiton "Roheasti senioiri"-hankkeen kanssa. Rohkeati seniorihankkeen keulakuva on Jorma Uotinen. Kuvassa piirin puheenjohtaja Juhani Nevala, yhdistyksen puheenjohtaja Pirjo Bastman, yhdistyksen jäsensihteeri Sisko Julin, Jorma Uotinen ja yhdistyksen taloustoimikunnan vastaava Pirjo Karhu.
Pirjo Karhu ja Pirjo Bastman odottelevat messujen avausta!
Senioriliiton Rohkeasti seniori-hankkeesta oli messupaikalla Timo Vuori, mukana myös Pirjo Bastman. Osastolle tutustumassa Eila ja Perttu Perovaara!
Rohkeasti seniori-hankkeen keulakuva professori Jorma Uotinen markkinoi yhdistystämme myös messuosastolla yhdessä Pirjo Bastmanin kanssa.
Kyllähän me naiset olimme otettuja, kun pääsimme julkkiksen kanssa esiintymään. Kuvassa vuoro on nyt Maija-Leena Virta-Kankaalla.
Sunnuntain työvuorossa Pirjo Koskela ja Pirjo Bastman.