Itsenäisyysjuhla 2.12.2022

Yhdistyksen sihteeri Ritva Väisänen, varapuheenjohtaja Jouko Lehtoranta (ensi vuoden puheenjohtaja) ja puheenjohtaja Pirjo Bastman valmiina ottamaan vastaan vieraita
Ansiomerkkipöytä
Juhlapuheen piti kenraalimajuri, evp Pertti Puonti
Pohjan Laulun kvartetti lauloi komeasti isänmaallisia lauluja
Varapuheenjohtaja Jouko Lehtoranta ja puheenjohtaja Pirjo Bastman palkitsevat ansioituneita jäseniämme
Juhlassa palkitsimme ansiotuneita yhdistyksemme jäseniä Kultaisen ansiomerkin saajat Tellervo Anttinen, Sisko Julin, Pirjo Koskela ja Ritva Väisänen (kuvasta puuttuu Kaarina Jaakkola) Hopeisten ansiomerkkien saajat: Eine Linden, Maija-Leena Virta-Kangas ja Anneli Ylitolonen (kuvasta puuttuvat Irja Haarala, Eeva-Kaisu Sipilä ja Elsa Sipilä) Pronssisen ansiomerkin sai Aino-Maija Järvinen (kuvasta puuttu Liisa Karppinen)
Ansiomerkkien jakajat Jouko Lehtoranta ja Pirjo Bastman sekä Kultaisen ansiomerkin saajat Tellervo Anttinen, Sisko Julin, Pirjo Koskela ja Ritva Väisänen (kuvasta puuttuu Kaarina Jaakkola) Hopeisten ansiomerkkien saajat: Eine Linden, Maija-Leena Virta-Kangas ja Anneli Ylitolonen (kuvasta puuttuvat Irja Haarala, Eeva-Kaisu Sipilä ja Elsa Sipilä) Pronssisen ansiomerkin sai Aino-Maija Järvinen (kuvasta puuttu Liisa Karppinen)