Itsenäisyysjuhla 29.11.2019

Juhla ohjelma
Yhdistyksen sihtteri Ritva Väisänen ja puheenjohtaja Pirjo Bastman odottelevat juhlan alkua ansiomerkkipöydän takana.
Pöydät olivat juhlavat.
Juhlapuheen piti kenraalimajuri Pertti Puonti.
Oulun sotaveteraanikuoron kvartetti esitti isänmaallista musiikkia.
Kunniajäseniksi kutsuttiin Eila ja Perttu Perovaara, taustalla yhdistyksen puheenjohtaja Pirjo Bastman, sihteeri Ritva Väisänen ja jäsensihteeri Sisko Julin.
Hopeisen ansiomerkin sai Juhani Hassi.
Palkitsemisten hoitaneet sekä palkitut yhteiskuvassa: Ritva Väisänen, Sisko Julin, Pirjo Bastman, Lea Valta (pronssinen ansiomerkki), Pertu Perovaara (kunniajäsen), Eila Perovaara (kunniajäsen), Juhani Hassi (hopeinen ansiomerkki), Pirkko Koskinen (pronssinen ansiomerkki), Eine Linden (pronssinen ansiomerkki), Sakari Pesämaa (pronssinen ansiomerkki), Leena Pellikainen (pronssinen ansiomerkki), Eeva-Kaisa Sipilä (pronssinen ansiomerkki), Elsa Sipilä (pronssinen ansiomerkki), Maija-Leena Virta-Kangas (pronssinen ansiomerkki), Aila Ylitolonen (pronssinen ansiomerkki), Marjatta Jounela (kukkavihko), Markku Jounela (kukkavihko), Tuula Peltomäki (kukkavihko), kuvasta puuttuu Irja Haarala (pronssinen ansiomerkki)
Perttu ja Eila Perovaara, Juhani Hassi, Pirkko Koskinen, Eine Linden, Aila Ylitolonen, Sakari Pesämaa
Lea Valta, Perrtu ja Eila Perovaara, Juhani Hassi, Pirkko Koskinen, Eine Linden, Aila Ylitolonen, Sakari Pesämaa, Eeva-Kaisa Sipilä, Elsa Sipilä, Maija-Leena Virta-Kangas
Tuula Peltomäki vastaanottamassa huomionosoitusta, kuvassa myös muita juhlassa huomioituja.
Tervehdyssanat lausui yhdistyksen puheenjohtaja.