Rollaattorimarssi 8.5.2026
Osallistuimme Oulussa järjestettyyn Rollaattorimarssiin. Osallistujat kokoontuivat Mannerheimin puistoon, josta käveltiin Rotuaarin aukiolle Valkean kautta. Yhdessä marssimme ja kävelimme hyvän ja arvokkaan vanhuuden puolesta osana valtakunnallista tempausta.
Marssin jälkeen Rotuaarin lavalla kuulimme puheita ja musiikkia. Ohjelman juonsi Marja-Leena Kemppainen. Puheen pitivät mm. Oulun kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Lauri Nikula, Pohteen vanhusneuvoston puheenjohtaja Sirkka-Liisa Mikkonen ja Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen aluevaltuutettu Anne Huotari. Musiikista huolehti haitarinsoittaja Kullervo Kukkula ja lauloimme kaksi laulua hänen säestämänään.







