Teatteri- ja ostosreissu 13.5.2026
Kävimme Kemin teatterissa katsomassa näytelmän Sademies. Se on koskettava ja lämminhenkinen draama. Teatterin jälkeen ajoimme Haaparantaan ostoksille.
Oikein mukava päivä. Nautimme koko päivän kauniista säästä, kunnes Oulussa saimme kaatosateen.


