Teatteri- ja ostosreissu 13.5.2026

Kävimme Kemin teatterissa katsomassa näytelmän Sademies. Se on koskettava ja lämminhenkinen draama. Teatterin jälkeen ajoimme Haaparantaan ostoksille.

Oikein mukava päivä. Nautimme koko päivän kauniista säästä, kunnes Oulussa saimme kaatosateen.

Menomatkalla kävimme lounaalla Sataman Krouwissa.
Matka tehtiin Saaga Travelin bussilla mukavan ja turvallisen ajurin kuljettamana.
Yksi yhteiskuva täytyy saada.